S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Talludden

Hej jag är på landet med mormorrr, kan inte svara på frågestunden nu för mitt internet är sämst.. Men när jag kommer hem (på måndag) så ska jag!!
Men fortsätt ställa frågorrr :)

Iaf jag va ju på one Direction och det va sjuuuukt!! Hade skitbra platser på golvet så man såg allting! Så värt allt köande utanför friends haha!
Tog inga biler för min mobil dog...

Ha de braa puss <3


JAGÄLSKARDIG
13 Maj, 2013 - 20:49

hej Emma, superfin blogg! Älskar verkligen den, du är min största idol!
Läser din blogg varje dag och blir inspirerad och vill själv börja blogga, men min blogg kommer aldrig bli lika bra som din:( du får lära mig!!! :D

Kram/ din största beundrare och idol, pusspusspusspusspussssss <3


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: