S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

vadskajaghaförrubrik?

Haaaaaaaaajsan
 
Idag har jag vart med Julia Schön, vi gick hem till mig och åt macka med mjölk och prata. Det va skitkul och mysigt. Sen när hon skulle hem så gick jag med till busen (det tar typ 25 minuter att gå till bussen från mej.. najs jagvet). Jag följde iaf med hela vägen tillbaka till bussen eftersom det kan var svårt att hitta från mej haha och solen värmde ju !! Så vi gick och prata. Sen kom bussen och jag orkade inte gå hem så jag åkte med till danderyds sjukhus och tog bussen hem igen, hahah sånt liv.. Men det var iaf mysigt för då kunde ju jag och Julia prata ännu meer! 
När jag kom hem igen så läste jag engelska. 
Nu ska jag iaf sooova, godnatt♥
 
JAG FYLLER ÅR OM EN VECKA!!! TAGGA :D hahaha


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: