S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Torsdag? nej, onsdag.

Hejsanhoppsan. Har hela dagen gått runt och trott att det var torsdag idag och att det va långfredag denna fredagen. Men sen sista lektionen så hade vi mentorstid och då fattade jag att det var onsdag (Linn sa det.. haha) och sen fråga jag isabelle om det var den här fredagen som vi skulle vara lediga och nej det var det ju såklart inte heller.. utan NÄSTA fredag.. jajaaa!! 
  
Kul på mentorstiden...
 
Vi fick sluta tidigare idag så det va bra! Jag hade lite tid över innan jag skulle behöva åka hem så jag och isabelle F åkte till mörby och typ gick in på HM och provade glasögon och sånt haha! Sen efter en liten stund så kom oxå Greta och då gick vi runt lite och sen gick vi ner till espresso house och tog varsin frapino. SÅ SJUUUUK GOTT!! ♥
Vi typ satt och prata lääänge om allt, så det var supermysigt:) 
Men sen kom min buss och då behövde jag gå.
 
 
När jag kom hem så typ tog jag mat (standard) och redigerade lite bilder igen för jag hade inget annat för mig.. (jo, engelskan men orkade verkligen inte). 
Asso jag överredigerar alltid mina bilder! Men aja det är bara för jag tycker det är kul och jag har precis börjat använda ett nytt pogram och där kan man göra så många roliga saker så jag vill testa allt hahahah!!
 
 
Idag har jag även träffat värdens gulligaste beeebis! Nova, min nya kusin som bara är en vecka gammal! Asså ååå jag dör vad söt hon är! så liten. ♥ 

Anonym
26 Mars, 2013 - 23:18

Vilket program redigerar du dina bilder i? Skitsnygga!😄


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: