S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

svar på frågor

Fråga:
1. Vilket pogram redigerar du dina bilder i? Skitsnygg
2. haha heej! Du kan ha en frågestund <3 
3. Kan du inte göra en housetour? typ? 
4. Blogga om outfits, videoinlägg, mode tips, typ sånt!!!!
 
Svar: 
1. Jag redigerar mina bilder med picmonkey.com . Det är skitbra, gratis och enkelt :) Man trycker bara på
"edit a photo", väljer en bild och bara kööör! Man måste betala för att få alla funktioner, men det har inte jag gjort. Taaack! :)
2.  Hejhej! Aa tänkte ha det, men inte just nu.. men snaaaart! :) 
3. haha jo det kan jag ha! :) 
4. okej ska börja göra mer outfits och sånt! Haha asså jag har typ inga modetips... är inte så bra på sånt haha men kan väl försöka :) 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: