S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Ny vecka

Hejhej! 
Idag har jag inte gjort så mycket.. Vart i skolan och träffat alla och såå. 
Men efersom jag inte har så mycket att prata om så kan jag ju skriva om vad jag ska göra i veckan! 
 
Måndag: Gick hem direkt efter skolan. SNÖKAOS! Sen när jag kom hem så var det nån arkitekt här som pratade om hur vi skulle kunna bygga om vårat hus för vi ska typ bygga ut eller nåt.. jag vet inte riktigt haha.. 
 
Tisdag: Linn kommer hem till meeeej :) haha!! 
 
Onsdag: Åka och hälsa på och välkomna världens sötaste lilla nyfödda kusin Nova till världen <3
 
Torsdag: Vara med Julia S! ska bli superkul! :D 
 
Fredag: Vara med Isabelle F! det ska oxå bli superkul! :D
 
Lördag eller söndag (inte bestämt) Träffa en kompis och kolla på bio eller nåt mysigt :) 
 
Haha aa det är planerna för denna veckaaaa! :) 
 
Här kommer lite bilder från idag ocksååå:
 
 
Kan ju ta dagens outfit ocksåå! 
Byxor - Hollister
Tröja - H&M
Skor - UGG
 
Och den här bilden, fast den är inte från idag ↓
 
 
 

hääääääääääj
19 Mars, 2013 - 23:42

Vem är den sjukt snygga blonda tjejen?
Ska du gå på bio med Kasper från Broma?


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: