S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Kär...

... i en klocka! ♥
Men seriöst, det är den snyggaste klockan jag sett och jag brukar verkligen inte ha så mycket smycken och speciellt inte klockor, men till sommarn så ska jag ha fler smycken och sånt! 
 
Det är en Daniell Wellinton klocka och den ser ut såhär ↓

(inte mina bilder utan som är tagna från google...)
 
På den sista bilden ser man hur snygg den är med andra smycken vilket jag tycker är braaa och snyggt. 
 
Eftersom jag fyller år snart (28 dagar kvaar!!!) så är det ju en perfekt present att önska sig!
Så jag är väldigt taggad på att fylla år haha! 
 
Nu ska jag iaf snart sova för jag är sjuukt trött! 
GODNATT ♥
 

Jonas 68 år
28 Mars, 2013 - 23:20 / BLOGG: http://google.com

Snygg klocka grabben !



väldigt fin

Svar: Tack William 13 år
Emma Karlström


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: