S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

SEEEEN

Hejjan!! 
 
Jag har inte bloggat på länge för jag har inte orkat och inte haft tid. 
Jag kan berätta lite om helgen och sååå! 
I fredags så gick jag Greta, William, Martin och Joar hem till Martin. Vi körde nåt tvspel först men sen så åkte vi till Mörby och köpte massa godis, chips, läsk, munkar osv.. haha! 
Sen gick vi hem till Martin igen och såg på skräckfilm, Scream 4. Sen va sjuuukt läskig!! 
Sen så vågade jag inte gå hela vägen hem själv i mörkret efter att jag hade sett den filmen så jag sov över hos Greta haha!  Men det var iaf mysiiigt:) 
Sen idag har jag varit på dans och sen på kvällen åkte jag in till stan och träffade en kompis och gick på bio.
Det va jättekul iaf! :) 
SÄÄÄÄN efter bion så åkte jag hem och nu sitter jag i sängen och ska snart sova. 
 
OMG TAGGA 4 DAR KVAR TILLS MIN FÖDELSEDAG!!!! ALLA MÅSTE KÖPA GODIS TILL MEJ!! HAHAHAHA 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: