S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Fredaaaaa

Äntlige fredag!! 
Den här veckan har vart så sjukt stressig och det är så skönt att den äntligen är över! Hade fysikprov idag och det gick väl sådär... det va ganska svårt för de va igentligen ett av åttornas prov som dom hade satt i 7an ist... men jaja!
 
Efter skolan åkte jag Linn och Isabelle W in till stan. Vi typ hitta en skitbra app där man fick rabatt på Max! 😂😂✌ en cheesburgare som igentligen skulle kostat 14 kr fick man för 5 kr!! Hahahah 
Sen gick vi till donken (😂) och köpte glass och så satt vi där och prata, supermysigt va de iaf :) 
 
Nu sitter jag i bilen påväg till Sandhamn! vi ska dit med några kompisar, amanda och alicia, så det ska bli skitkul och mysigt för ja har inte träffat amamda på superlänge. 
Men eftersom min lillasyster va försenad så vet vi inte om vi kommer hinna med båten ut till sandhamn... Hahaha så jävla jobbit.. Men aja vi kör så snabbt vi kan!!! 
 
men nu ska jag sluta hålla på med mobilen för jag mår så illa av det haha
hejdå 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: