S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

~~~

Hej, just nu sitter jag i köket med min dator och hade tänkt plugga fysik. Vi har ett prov på fredag och det måste jag få bra betyg på eftersom på mitt förra prov så gick det inte så bra. Så nu ska jag börja plugga och sen imorgon ska jag plugga på mitt hemkunskapsporv som ör på torsdag, lite sent me´n jag glömde såklart böckerna i skolan så ja..
Aja det blir nog bra ändå!
Idag efter skolan så åkte jag och Linn in till mörby men iphoneskalen som vi hade tänkt köåa va så tråkiga så det blev inget.. istället gick vi till Buylando och köpte godis hahaha!
Sen gick vi till bussen och så åkte vi hem.
men nu måste jag plugga haha hejdååå
 
Tack Linn för att du fixade min design!!
alla måste läsa hennes blogg!! ----> http://linngannas.blogg.se/ <----
 
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: