S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

14 åååååååår :D

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
För er som har missat det: OMGJAGFYLLERÅR ahahahhaha 
nej men idag var det skola som vanligt, sista dagen så det va skitskööönt! 
Efter skolan åkte jag hem till Martin, haha standard.. nej men det va iaf jättekuul!! 
På morgonen hade vi hemkunskap och vi skulle göra rulltårta och det passade ju braa haha. Jag och Julia filmade jättemycket men jag ska bara klippa ihop det lite bättre för annars blir det så långt. 
Fick en chokladkanin av Linn och Julia på morgonen oxå! Blev suuuuuperglad, taack hahah :) <3 
 
Jag är påväg till Gesunda nu och sitter i bilen, inte precis jättekul.. hade gärna gjort något annat på min födelsedag lixååååm men aja.
 
Jag ska lägga upp en video nästa vecka på vad jag fick för födelsedagspresenteeeer! :)
men nu dör min dator så hejdååååå:) 
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: