S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

SKIDOR OCH ALLT

Hej. Idag har jag åkt skidor me skolan i Bjursås.
Vi va tvungna att va i skolan senast klockan 6.45 för att hinna med bussarna som åkte 7.
Jag som är vääldigt seg på mornarna ställde väckarklockan på 5 för att  ja skulle hinna packa och göra mig iårdning och allt såntdär. Aja.. jag hann iaf, men fick brottom i slutet hahah..
Sen satte sig alla på bussen och där skulle vi sitta i 3 timmar.. Kom iaf i en bra buss med bara 7or och många som jag kände! Så det va braa!
När vi kom fram blev det kaos för mej och Greta.. Jag glömde mina skidor i bussen och dom låser där så ja fick gå upp till busschaffören som satt och åt och fråga om han kunde öppna men han va så sur så han sa bara att jag fick skylla mig själv och vänta tills han hade ätit klart.. HAHA så jävla jobbig.. Aja fick vänta i typ 30 minuter å sen gick han å öppna bussen.
Greta som bara har åkt skidor en gång tidigare, när hon va 4, blev skitsur för att hon inte kunde åka fram till knappliften.. haha så ja va tvungen att dra henne.
Sen åkte vi upp för den minsta knappiften men hon råka släppaför tidigt så hon åker baklänges ner för hela backen.. BHAHAHAHAHAH! Nej men det va säkert läskigt för henne:')
Sen så ville Nt hon åka mer så jag åkte med Julia S, Filippa N, Teo, Yorka, Isabelle F, Alice, Andreas N och Meta (har säkert glömt någon men kommer inte ihåg..). Det va kuul! :)
Sen klockan typ 16.00 så åkte alla bussar hem.
Kaos på bussen :'D .
Sen kom vi hem klockan sjuu.
hahaha fyfan va ingen kommer orka läsa..
 
 :') fotogeniska..
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: