S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Uppdatering..

Hej hej,  jag har typ inte uppdaterat på huuur länge som helst.. men det är bara för jag inte haft lust och inte hunnit. Aja nu kommer iaf en snabb sammanfattning utav min helg:
 
Fredag: Vanlig skola. Kommer hem och så har världens bästa mamma köpt kläder åt mig från New York där hon varit (bilder kommer senare). Sen på var jag barnvakt åt Saga och Olle. Vi åt godis och chips hela kvällen och kollade på 3 filmer.. haha det va mysigt iaf, dom är jättesöta<3      
 
Lördag: Först dans och sen åkte jag till mormor och firade hennes 70års dag. Grattis mormor<3 Där sov jag öveer.  
 
Söndag (idag): Idag har jag varit i Täby centrum med mamma och Frida. Jag hittade två par byxor som jag köpte (bild kommer senare). Sen har jag varit hos mina grannar och ätit middag. Träffade två jättesnälla personer från norge på middagen. En kille som typ är 18 och en tjej som är 14. 
 
Nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och ska snart sova. 
 
                             
Dagens outfit :
 
Blus: Monki, vet inte hur mycket den kostar..
Jeans: H&M,  199:- 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: