S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

20.40

Heej!
Idag har jag haft skolaa
Hade hemkunskap som första lektion och vi gjorde bullaaar! hahah så sjukt gott!!
 
Efter skolan så åkte jag till mörby med greta och köpte en present till min lillasyster, frida, som fyller 12! 
Vi satte oss i mörbys bibliotek och typ plugga matte... fattar inte hur jag kan gå i den mattegruppen jag går i.. alla där e så sjukt smarta men jag fattar typ inget.. plus att vi har världens dåligaste lärare, hon förklarar skitdålit.. menmen
Nu på kvällen var det mys för det va bara jag och frida hemmaa. Jag hade köpt pizza till oss, standard typ! haha
Nu ska jag iaf packa till Hemavan dit jag ska på looovet! åker imoooorn!! 
Hejdåå:) 
 
 
 

Anonym
21 Februari, 2013 - 20:40

Hej fin blogg!
Du dansar väl? Kan du säga vilken/ vilka låtar du dansar till?
Kraam <3


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: