S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

TAAAAAACK ♥♥♥

Träffade släkten under påsklovet och dom firade mej lite och detta fick jag i present: 
Ett par vita converce från mormor! såååå snäll älskar dej <3 Sen fick jag även två smycken av mormor som jag inte har bild på, men det var iaf jättefina armband. 
Sen av mina kusiner fick jag ett presentkort från GinaTricot som jag ska köpa upp imorrn med Gretaa! Så det kommer bli superkul och jag ville verkligen ha ett presentkort dit så det va jättebra, TAACK :D <3
 
 
Av Greta fick jag en handkräm som luktar SUPERGOTT! Älskar den och tar den även på armarna för den luktar så gott och huden blir mycket mjukare. Mina händer var torra innan och sen använde jag krämen några gånger och då blev dom mycket bätttre! Fick även tre par gulliga örhängen som jag inte hann ta kort på medn dom såg ut som små guldiga blommor och är verkligen jättefina. Tack så jättemycket Greta! <3 
 
Är jättenöjd och jätteglad över alla presenter! så tack så jättemycket till alla ♥
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: