S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Staan

Hejhej, idag efter skolan åkte jag Linn och Isabelle W in till stan och fika på ett jättemysigt utomhuscafé. Det va så skönt att kunna sitta ute i solen haha va gay men aja.. 
Vi satt där och prata skitlänge och sen började vi gå mot tunnelbanan. 
Tog inga bilder tyvärr för min mobil dog:/ 
 
Imorrn är det ju valborg och de ska bli skitkul! inte för jag har något speciellt planerat haha typ vara med kompisar, standard.. nä men det är iaf kul! :) 
Imorrn ska jag oxå efter skolan va me Amandaaa! hon kanske kan komma till mig och fira valborg, hoppaas!  men vi får se om det går.. 
 
så ja... vad mer ska jag skriva.. nu ska jag typ läsa i svenskaboken för ska ha läst ut den tills på fredag och har mer än hälften av boken kvar... åå gud orkar inte men aja Linn får hjälpa mig haha
gammal bild...
 
Pussss♥

Linn
30 April, 2013 - 19:04

Sååååååkkart!!!!!!!!! :) <3

Svar: bässssst!!!!!!! :) <3
Emma Karlström


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: