S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Myyys

Hejsan, idag har jag vart i skolan, vi sluta 13.55 och jag drog direkt till Amandas skola. Fick sitta och vänta där i tjugo min typ och sen slutade hon och då åkte jag, Amanda och Amandas kompis Lollo till stan för att se The host. Vi åt på donken och jag och Lollo lärde känna varandra skitsnabbt så det va jättekuul:) 
Sen gick vi typ till BikBok och kollade på kläder, Amanda köpte en jättemysig marinblå hoodie. 
När bion va slut så åkte vi direkt hem och jag hade skittur för min buss kom typ precis när jag kom till danderyds sjukhus så jag slapp stå och vänta i mörkret hihi :) 
Då var första dagen efter påsklovet avklarad dåra, och lyckad va den! :)
Älskar att dom har bild på den hunden oxå... HAHHAHAAH åå jag dör :') 
 
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: