S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Isabelle

Heej! 
Just nu har jag ont i huvudet så det blir ett litet snabbt inlägg bara! 
Idag har jag varit med Isabelle F i stan. Vi gick runt hela dagen och jag hittade jättefina saker som jag köpte:)
(lägger upp bilder lite senare eller imorrn). Vi åt suuupergod lunch på nån restaurang som jag inte kommer ihåg vad den heter.. haha aja! Sen typ klockan 17 lr nåt så åkte vi till Mörby för vi hade tänkt träna men vi kom försent så det gick inte,så vi åkte hem istället. Nu har jag ätit middag och ska snart sova för att bli av med huvudvärken.. 

 
Jag hittade den här jackan som jag veeeerkligen gillade men kunde inte köpa den för jag hade bara med mig lite pengar till lunch och presentkort på olika affärer men tyvärr inte denhär. Men tror att jag ska köpa den för den var lite tjockare så den var perfekt nu när det börjar bli lite varmare :)
 
 
 
 
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: