S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

hos pappa

heej, sitter på pappas jobb nu och väntar på att han ska komma.. Jag fick komma in för jag känner alla som jobbar där hoho så nu sitter jag vid hans dator och aa.. skriver typ haha.. 
Hursomhäällst, idag fyller min mamma år så vi ska till nån restaurang och äta tror jag, vi får se! Annas köper vi hem thaimat för det va det mamma önskade haha!
Jag har inte köpt någon present än och har typ inga pengar så jag får paniiik! men jag ska fråga pappa om han och jag kan åka och köpa nåt innan vi ska till dra, hoppas vi hinner bara! :/ 
Jag har gjort en housetour videogrej nu men den blev fett mobbad för jag andas fett högt för jag hade precis kommit hem fån en springrunda elr va man säger haha och så klippte typ asdåligt... Men aja ni får nöja er med den! ska kanske publicera den ikväll lr nåt
Följ mig på instagram btw! Vanliga: emma-karlstrom
                                             Privat: emmasprivataa
 
adiossss


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: