S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

HANS LIVVAKT RÖRDE MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASSSÅ BAAAJS VA LYCKLIG!!! fast jag såg han aldrig... men ändå!! hans livvakt rörde mig och hans "vakt kompis" prata med mig och rörde mig!! guuuush jag kommer aldrig duscha. hahaha..
 
Aja jag och Isabelle åkte in på lunchrasten till östermalmstorg och började gå mot Grand hotel, men sen såg vi att vi va försenade till svenskan och vi tvekade fett mke för vi ville ju se han men inte komma allt för försent lixom.. så vi drog tbx till skolan och när vi va vid tunnelbanan på östermalmstorg påväg tillbaka så träffade isabelle en kompis som skulle till Grand och typ äta lr nåt och dååå när vi satt på tunnelbanan påväg hem så la den tjejen som vi träffa upp en bild på insta på Justin!! asså tänk om vi hade gått hela vägen till Grand, då skulle vi ha träffat honom! ångeeeeeeeeeeeeest D: hahahaha
Men sen efter skolan åkte jag och isabelle dit igen och denhär gången gick vi hela vägen till grand haha, sen när vi vart där i typ en timma träffade vi några från skolan som också ville se han haha så vi typ sprang runt med alla dom runt hotellet och leta efter han och vart han skulle komma ut osv... och så träffade vi också Annika neil och Elsa Henriksson (förlåt om jag stava efternamnen fel..) men justin kom aldrig utan såg typ bara hans livvakt och han rörde mig omg jag dör:') Vi stog och skrek i typ 5 timmar så jag har ingen röst alls nu.. menmeeeen det va värt det iaf! ska sova nu, godnaaatt

 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: