S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

Början på allt. - Petter

 
Hejhej, nu har jag precis fixat mig och ska snart till dansen, väntar bara på att mamma ska kommaa.
Igår efter skolan åkte jag och greta med till Bergshamra ett litet tag och va där och åt pitabröd haha men sen så åkte vi hem till greta och åt mackor med obooooy. Seeeen så behövde jag åka hem för jag skulle på middag hos mina grannar. Asså guuud tror aldrig jag har ätitså gott! supergoda och fräscha sallader, en svingod mangosalsa och kött, flankstek. MUUUUMS! 
Efter middagen satt jag där ett litet tag men sen gick jag hem för jag blev så trött... 
Hemma tränade jag hoho, situps, armhävningar, squats, kissande hunden, plankan och sen nån övning som jag inte vet vad den heter.. men aja...
 
Redigerade också typ 8 bilder igår som kommer komma upp på bloggen i några inlägg, bilden där uppe är en av dooom :) 
 
Puss hejdå♥
 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: