S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

åååååå hjälp mej vad trist

Hej allihopa! 
Idag har jag vart i skolan. Vi slutade tio över två och då åkte jag hem direkt för jag va så trött.  På vägen hem träffade jag Edvard och Adam och vi sa bara hej och snacka lite men sen gick jag vidare. När jag kom hem så gjorde jag smoothie och kollade klart på de sista avsnitterna av top model sverigen, för jag typ missade hela sesongen.. Aja det va iaf mysigt. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har typ inget plugg så det är skitskönt! Men sova är aldrig fel, så det år väl bli det då! haha nej men ni får ha det så bra så ses vi! 
Puss 
Hade ingen bild att lägga upp så det får bli en bild på min frukost.. haha aja det är iaf philadelphiaost, gurka och coriander. (fettkulattvetajagvet)... 


Är du en Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: